tisdag 6 mars 2012

A walk

Hejsan alla! Dagen har gått trööööögt som bara den. Började med religion och sen på samhälls så hade jag ju prov, kan helt enkelt säga såhär DET GICK SKIT! När jag skrivit klart provet började jag (de andra hade redan hållit på hela timmen) laga ett kort åt en pojke på min klass som ligger på sjukhus i Tammerfors. Hoppas han blir bra snart! Från en sak till en annan. Igår fick jag veta att nästa helg så slipper jag till Ähtäri med Jonna's familj :D Yey, det kommer bli superkul, vi kommer dessutom ha eget hotellrum, party! ;) Haha, nej men kul kommer det bli. Snart sticker jag, Jonna och det lila monstret Selma ut på långlänk, det var en stund sen sist. Problemet är bara att det är skithalt där ute, så det lär väl bli en del ''ninja-moves'' för att inte halka och slå sig fördärvad. Senare ikväll ska jag slappa med Lost och Sveriges Top Model. Ha det bra :)


Ninja-Moves


What I think I do   

                                                   What i actually do

True story!


Hurts - Wonderful life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar