fredag 16 mars 2012

Packa pappas kappsäck

Hej hej, idag har det varit en fruktansvärt stressig dag. den enda egentliga lugna stunden jag haft är nu, sent på kvällen. Missade 1½ timme i skolan idag när godis- och kexlådorna skulle fixas i påsar o delas ut, men det blev gjort. Sen följde en timmes hejarklacksträning som enligt mig gick riktigt riktigt bra, jag är nöjd! :D Men det finns fortfarande fööör mycket kvar att göra.
Jaa ungefär!

 Helgens uppdatering kommer bli usel. Jag ska ju som sagt till Ähtäri med Jonna nu från och med imorgon (missar de två sista timmarna i skolan imorgon, yeeey) och kommer hem först på söndag. Så nästa inlägg kommer enadera på söndag eller på måndag. Jonna och jag får ju eget hotellrum så det blir helt perfekt = party party part ;) hehe, njae int tror jag nu riktigt de. Har ÄÄÄÄNTLIGEEEN fått köpt Breaking Dawn filmen, jag köpte en större box som förstås var dyrare men det var värt varenda cent. Den innehöll dessa saker:
Utsidan
En stor planch, fimen, ett hårsmycke och 6 st. vykort

Synd bara att jag inte kommer att kunna titta på filmen på några (för många) dagar eftersom att jag ska bort. Det kommer ju ännu till ett nytt Vampire Diaries avsnitt imorgon och det hinner jag inte heller se. Mitt liv är förstört! Nu har jag inget mer intressant att berätta så ni ska ha det så bra i helg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar