tisdag 27 mars 2012

Playing with life

Hej hallå alla :) Igår hade jag inte tid att blogga, efter skolan läste jag på religions-prov och sen jobbade jag resten av kvällen. Idag har jag gjort något som jag inte har gjort på väldigt länge. Jag har spelat Sims 3 ^^. Fy vilka tråkiga inlägg det har kommit nu på sistone, mitt liv är inte så värst intressant :( ursäkta för det, hoppas något lite intressantare händer snart som jag kan blogga om :P Nu ska jag fortsätta att slappa och sen ska jag ta en dusch och sen blir det nukkumatti :) Eftersom att jag inte har något vettigt att säga blir det lite bilder istället :)
Capture the moment
Converse All Star <3    


(Dessa 3 första bilder är tagna av mig)
Så får det bli lite dregel-bilder till sist ;)
Sötisar! Och Niall har min dröm OnePiece <3
Zayn Malik <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar