söndag 11 mars 2012

Helgen lider mot sitt slut

Jaa hör ni, Helgen är slut om några timmar. Det känns inte bra, inte bra alls! Gårdagen var superkul god mat och trevligt sällskap. Men så förstås så tog ju batterierna i kameran slut redan innan jag hann ta ett enda kort. Och inga reserv hade jag med mig och Jonna hade inga, SURT! Så himla typiskt alltså. Om jag ska berätta lite kort om kvällen så blir det väl ungefär såhär: Vi åt ju förstås mat sen spelade vi lite kortspel bl.a. klädpoker där det inte alls sket sig för mig! Och så var vi uppe LÄNGE närmare bestämt runt halv 3 på natten började vi sova. Nu sitter jag här hemma ensam förutom Julia och Selma då. Mamma och pappa är i Vasa på en konsert. Jag har tittat på Lost och snart ska jag gå ner till Julia och fixa lite grönsaker (och lite chips) med dipp och så ska vi titta på en film. :) Tänkte visa lite bilder från igår bilderna har jag tagit av Ida och Becca, tack för det!

Ida, Becca, jag och Jonna (Elli hade inte kommit då ännu)
Vi tänkte att vi skulle klä upp oss lite när vi ändå skulle ha 3-rätters middag.
Vi andra har också tänkt bjuda varandra på det, så det blir ju lite som ''Halv 8 hos mig''
Idas bild
Haha, denna bild kan ju misstolkas lite men jag kan säga här och nu att vi inte drack alkohol!
Beccas bild
Blev inget mer än detta. Har redan börjat fundera ut vad jag ska servera. Ha en skön söndag! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar