måndag 5 mars 2012

Back to reality

Jaa, så kom då dagen när skolan började igen. Suuuuck!! Sportlovet skulle gärna ha fått vara en vecka till, det skulle jag inte alls haft något emot. Skoldagen gick faktiskt ganska fort, men usch vilka timmar vi började med. Tänkte skriva upp vecko-schemat för period 3 (sista perioden) Welcome to hell säger jag bara!
Måndag: fysik, matte, husis och husis (huslig ekonomi)
Tisdag: religion, samhälls, biologi och finska
Onsdag: modersmål, jumppa, fysik och finska
Torsdag: samhälls, matte, hälsa och biologi
Fredag: volley, drama, modersmål och matte
Fyyy alltså! Så har jag dessutom samhälls-prov imorgon eftersom att jag inte hann ha det före sportlovet. Skulle verkligen behöva läsa på det, men jag är såååå trött. Ska försöka kämpa mig igenom det ett varv till och sen tar jag rast. 


Tyyp, jaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar