onsdag 7 mars 2012

Bullar

Här ligger jag i sängen med sjukt ben, halkade ju FÖRSTÅS igår. Inget allvarligt eller så men ont gör det emellanåt, iaf om jag ''lägger tyngd på det''. Eller hur man nu ska säga? Nåja nåmen, dagen har väl varit helt ok. Kom hem först kl.4 p.g.a. hejarklacksträningar, börjar nog bli bra det här och pengar ska vi väl nog fixa på något sätt. Hemma har jag kollat Lost (igen) och snart så ska jag sticka iväg till Jonna's, hennes mamma har bakat bullar så jag ska dit och äta upp dem ;) Har kommit på en grej gällande bloggen. Ni kommer att få se en hel del bilder och musik/musikvideor. Älskar att fotografera och musik skulle jag inte klara mig utan. Just so you know. Så nu tänker jag ge er lite musik och sen ska jag dra på mig jackan och skorna och gå 200m för att komma fram till bullarna som ska uppätas, ha det bra! :)


Rihanna ft. Jay-Z - Talk that talk



Chris Brown - Turn up the music



Far East Movement ft. Justin Bieber - Live my life


Pitbull, Trina and Young Boss - Go Girl




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar