lördag 24 mars 2012

Polly

Har inte riktigt haft någon blogglust, så därför har det varit lite dålig uppdatering. Har jobbat idag, kom hem för typ en timme sen. Nu ska jag bara slappa framför datorn med Lost och lite annat till Sara och Kim kommer hem. Hade beställt hem något från båten med dem, Polly choklad/godis ^^. Det är sååå goott!!


NAM!!

Kim hade förresten ett lite annorlunda sätt att väcka mig/säga hej åt mig, på morgonen i fredags. Klockan var väl ungefär 5 på morgonen och jag sover för full på en ihopfällbar (?) säng i Julias rum. Vaknar av att någon mittiallt ligger på mig. Kim, förstås ;) Haha, och sen senare på dagen när jag kommit hem från skolan så frågar han om jag minns att han kom och sa hej åt mig imorse. Jag svarade, men det är väl klart att jag gör, det är inte så svårt att glömma att någon mittiallt ligger på en! Haha, voi voi Kim :P Har inte heller idag något att komma med. Så jag avslutar med detta.

Takida - You learn
En så härlig låt. 
Ha en bra kväll hörni! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar