onsdag 21 mars 2012

Långeman

Tjena långeman sitter här, jag är hela 155,3 cm lång ;) (-.-') suck, himla roligt alltså jag har inte ens vuxit en hel centimeter på ett år! Skoldagen var väl helt ok. Så småningom sticker jag till Kokkola, vi ska föra hem Bianca och hälsa på de små söta valparna (ja, jag vet jag berättade om det i förra inlägget) Igår började jag skriva hejarklacksramsorna på datorn och ska fortsätta med det ikväll när vi kommer hem. Tittade ju på Breaking Dawn igår, lika bra som första gången jag såg den. Förutom att jag hade ett störande moment bredvid mig under nästan hela filmen. Julia. Ungefär såhär lät det 50 gånger i minuten:
AAAAh, Moa vad hände nu? Kan jag titta nu? Vad hände? Berätta vad som hände! Men Moa berättaaaa! Dör hon nu? Är hon vampyr nu? När blir hon vampyr? Varför gjorde de sådär? Va sa han? När får hon baby? NEEEEEEEJ, DE FÅR INT SLUTA NU!!! 
Ni förstår. Meeen nog tycker jag om dig ändå knäppgök ;) Återkommer förhoppningsvis senare :)
Hahaha...såå sööt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar