tisdag 20 mars 2012

Hallå hallå, igår övade jag på finskaprov hela dagen så bloggen fick vänta tills idag. Provet idag gick (hoppas jag) förvånansvärt bra :) fick också veta vad jag fick i samhällsförhöret som jag hade igår, och det gick mindre bra! Nå vi tar igen i de följande förhören sen. När jag kom hem från skolan idag så hade jag tänkt titta på Lost men hemsidan vägrade fungera -.- såklart. Men nu snart tänker jag kolla på Breaking Dawn Part1 istället, blir första gången sen november ååh, läängtaar :D 


Det bästa som finns! <3
Trailern

Annars har jag bara tänkt ta det lugnt ikväll. Imorgon åker Bianca hem, men då får vi åka och titta på de söta små valparna som min moster föder upp just nu :D Måste vänta ända till nästa vinter innan Selma ska få valpar, då blir det tillökning i vår familj. Pappa är lite skeptisk inför det, han tycker att det räcker bra med en hund, men han vill nog ha en till hund han vet bara inte om det än ;) Och till helgen får vi ju fint besök. Sara och Kim kommer hem :D Jaaa, har inte träffat dem sen jul. Så det ska bli superkul, då får jag ju dessutom OLW chips också, det godaste chipset! Vet inget mer för tillfället så avslutar med en låt :)
The Disco Boys - I surrender
En gammal klassiker omgjord till en jättebra låt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar