söndag 25 mars 2012

The last day

Timmarna är räknade. Snart åker de hem igen :( Dessa korta visiter är alldeles för korta! Ser väl dem nästa gång först i sommar. Idag har vi varit till stan och handlat, så blev vi även snåla på vårrullar så Kim, Sara och Julia körde in till gågatan och köpte hem några åt oss. Gott var det! Från stan fick jag en SOLO Mode-tidning. Så nu får jag drägla över/studera vårens och sommarens mode. Men jag måste nog säga att det är väldigt mycket som jag inte alls gillar. Eller visst det kan vara jättesnyggt på andra men på mig skulle det inte se klokt ut! Jag är en sån person som gillar mode men jag slutar inte använda vissa klädesplagg bara för att de inte är på mode för tillfället. Jag använder vad jag vill, när jag vill och var jag vill :)
Har en väldigt blandat stil. Väl hemma igen så gjorde vi inte så mycket. Åt god mat och åt pannkakor (med för min del, sirap på). Nomnomnom... Imorgon är det skola igen, GAAAH!!!! Nu blir musik och sen säger jag hejdå :)

The Pretty Reckless - Make me wanna die
Tack Kim för tipset :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar