fredag 9 mars 2012

Helg

Japp nu är det helg. Härliga saker! Skoldagen gick bra, för en gångs skull så gick volley timmen bra bollen var min vän och inte min fiende. Idag ansökte jag till min ''framtida'' skola (framtida och framtida snarare min nya skola om ca. 5 ½ månader) Det blir PG (Pedersöre Gymnasium) för mig i höst :) Och det känns helt rätt. I kväll har jag inga planer förutom att kolla på Lost surprise surprise. Imorgon kväll ska jag, Ida, Elli och Becca  fara till Jonna's och sova över. Hon ska dessutom laga 3 rätters middag åt oss! Vet ännu inte vad vi får, det får vi veta först när vi kommer dit. Det blir väl lite som ''Halv 8 hos mig'' haha...eller något sånt. På söndag skulle jag egentligen jobba men mamma och pappa ska fara till Vasa så jag slipper inte dit, jobbigt läge! :/ Slutar detta inlägg med 2 videor, ha e skön fredagskväll alla! :)

Det går tyvärr inte att titta här på bloggen så ni måste kolla det på YouTube


The Disco Boys - Around the world

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar