måndag 12 mars 2012

Sjuk IGEN.

Ja, det är sant. Jag är sjuk igen och denna gång på riktigt. Har väl nån slags spy sjuka skulle jag tro. Så idag har jag varit ISOLERAD och då menar jag verkligen isolerad. Har bara fått röra mig här uppe på rummet och till wc. Mamma vill inte att någon annan ska bli sjuk. Men jag har ändå sovit HELA dagen. Började må bättre nu först på kvällen när jag fått i mig lite salt. Ett tips när ni har spy sjuka, drick jaffa och ät salta chips, helst inte smaksatta utan bara saltade. Det låter kanske sjukt men jag lovar det hjälper, man mår mycket bättre. 






Blir nog hemma från skolan imorgon också. Skulle nog 1000 gånger hellre vara i skolan. Bara jag är frisk till fredag så är det bra. För i helg (fredag-söndag) sticker jag iväg till Ähtäri med Jonna's familj. Superkul ska det bli. Har inte så mycket mer på hjärtat just nu så jag avslutar med en musikvideo :)


One Direction - Gotta be you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar