torsdag 22 mars 2012

Waiting

Ursäkta för sen uppdatering! Skolan var idag helt okej, på hälsa gjorde vi hjärt- och lungräddningen på en docka. Uäk för lungräddningen. Efter skolan hade vi hejarklack- så att säga träningar, vi/de lagade pom-poms och jag delade ut ramspappren. Hemma har jag städat rummet, för Sara och Kim ska ju bo här i helg. Bara några timmar kvar tills de är här. Fast de kommer halv 5 på natten och jag ska ju till skolan så jag ser väl dem troligtvis först efter skolan imorgon :/ Känns helt och hållet overkligt varje gång man får träffa dem. När de kom hem i jul så lurade de oss allihopa och kom hem en dag tidigare. Det var bara Julia och jag hemma, så knackar det plötsligt på dörren. Julia vågade inte öppna så jag gjorde det istället. Så ''hoppar'' Sara och Kim fram och ropar hej och jag står som fastfrusen och bara gapar och tror att jag ser i syne. 

Ikväll fick jag besök av söta Kika och Jessica(<--http://supernova.papper.fi/ ) Vi hade jätteroligt, satt och talade om gamla minnen. Det ska definitivt göras om. Hinner inte lägga in bilder på valparna som jag hälsade på igår, men förhoppningsvis så hinner jag det imorgon. Ska ännu hinna bädda min säng och Sara's och Kim's (Ta det lungt i min säng nu hörni) ;) haha, nej, skämt åsido. Nu säger jag godnatt! :)


Emeli Sandé ft. Naughty boy - Daddy

2 kommentarer: