fredag 2 mars 2012

Dumma dator!

Igår så stod ju jag och Elouise vid Bergö kaffestuga och hade hand om serveringen och ''kassan''. Det gick faktiskt riktigt bra och det var dessutom roligare än vad jag trodde att det skulle vara. Närmare 5-tiden när jag hade kommit hem och ätit mat så stack mamma, pappa och jag till stan på loppisrunda, MIN IDÉ, t.o.m.! Det skulle man kanske inte tro ^^ men jag tycker att det är mysigt att gå på loppis så länge det inte är ett dåligt och läbbigt ställe förstås, man kan hitta mycket billiga kläder där. Vilket jag också gjorde, och jag hade tänkt lägga in bilder på vad jag köpte men min dator vill inte samarbeta med mig ikväll, den vägrar ta emot foton från kameran. Suck och stön! Men det kommer (förhoppningsvis!) in imorgon istället. Så fort vi kom hem så gick jag över till Jonna's, hade inte sett henne på 6 dagar! Ojoj, det kändes som en evighet. Som det ofta brukar göra så slutade kvällen med en sleepover där. Vaknar nästa morgon av att Jonna imiterar detta:



Tack och lov så hoppade hon inte på mig! Hon drog täcket av mig istället. Hemma var jag inte någon lång stund för vi stack iväg till stan igen på en loppisrunda igen till de ställen som vi inte hann med. Hemma har jag slappat och tittat på Lost (surprise) och det ska jag fortsätta med nu. Med detta säger jag God kväll/God natt! :)

Pitbull, Mohombi ft. Nayer - Suave (Kiss me)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar