lördag 2 mars 2013

She's back on track!

Hej alla vänner! :) Tänkte ge bloggningen ett nytt försök, får ju hoppas att det går bättre denna gång. Jag tänker inte börja rabbla upp vad jag har gjort dehär senaste månaderna, det blir för jobbigt, haha. Men jag kan ju berätta om min sportlovsvecka iallafall. I måndags var jag och min andra hälft, a.k.a. Jonna, till den otroligt stora staden Kokkola på shopping. Hittade en del plagg som jag är supernöjd med och som är perfekta att ta med på resan. Ja förresten, för er som har missat ;)


Jajja, om 9 dagar, 17 timmar och 30 minuter startar flyget till Fuerteventura. Känns fortfarande helt sjukt, längtar sååå mycket! Det ska bli så himla roligt. Så ja, med andra ord, om 9 dagar så slipper ni mig och Jonna i en vecka, kul va ;) Nåja, tillbaka till sportlovsveckan, i tisdags var jag till Kaustby på mitt allra första snowboard-äventyr tillsammans med Jessica och Kika. Fruktansvärt roligt var det! Klarade det förvånansvärt bra, är riktigt stolt över mig själv att jag klarade det. Att åka snowboard är absolut något som jag kommer att göra igen. Onsdag var jag i jobb i princip hela dagen. 

Aj är den enda kommentar jag har till det, haha. Så fort jag rörde på mig en millimeter så gjorde det ont i hela kroppen. Trevligt. I torsdags var jag bara hemma, tränade lite och tittade på serier. Igår var jag på loppisrunda med familjen, fyndade en väska och ett par svarta stilettklackar. Sen jobbade jag nattskift. Idag ska jag träna lite och sen ta det lungt, kolla lite serier, skypa med Sara och ikväll blir det girls night med tjejerna. Har fått en blogaward av Sara som jag nog ska svara på men det får bli i ett inlägg senare idag, för detta har redan blivit så himla långt. Ha det bra så länge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar