tisdag 12 mars 2013

Inte länge kvar nu

Tågresan ner till Helsingfors gick bra, vi kom hit till flygplatsen ca. halv 12 natt. Efter några totalt värdelösa försök till att sova, gav vi upp och med detta vill jag säga att vi alltså har varit uppe hela natten. Jag hade dessutom inte sovit knappt något alls natten innan (natten till måndag), så får väl se när min energi kommer ta slut. Tur iallafall är att det finns fri Wifi här, annars skulle det nog ha varit döden! Börjar bli ganska så nervös nu igen. En orsak till det är att när jag tittar ut så är det mulet och dimmigt och det snöar dessutom lite. Vet ju nog att allt kommer gå hur bra som helst men ja, jag är paranoid i detta fall, för jag har sett Lost, så jag vet vad som kan hända, haha x) nu är det verkligen inte länge kvar alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar