fredag 29 mars 2013

Långfredag

Hallå hallå! Ja just det ja, Glad Påsk på er! :) Blev inget inlägg igår, städade lite, slappade och spenderade resten av dagen och kvällen vid Jonnas med töntarna. Vi var ett varv till Sale och sen fick vi tråkigt så vi kröp ner i sängen och kollade på film. En skräckfilm. HAAAATAR SKRÄCKFILMER! Skithemskt, som tur var så kollade vi inte hela filmen utan vi böt till en betydligt bättre film, She's the man. Idag har jag städat rummet och nu har jag äntligen fått upp hyllorna på väggen och mina fina New York och London skyltar/bokstäver ja, vad man nu ska kalla det, det har bara tagit ca. 8-9 månader, men nu är det fixat och skitsnyggt blev det! Bilder kommer nog upp i ett senare inlägg. Under tiden vi är lediga så lovar jag att även lägga upp minst ett inlägg om resan. Men nu måste jag sluta med detta, ska iväg till jobbet. Ha det bra allihopa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar