tisdag 27 november 2012

''Mirror on the wall, here we are again''

Dagens låt:

Lil Wayne ft. Bruno Mars - Mirror

En jätte vacker låt. Hej förresten, dagen har varit helt ok. Hade musik, matte, drama, biologi och kemi. Vi hade även lite annorlunda mat i skolan idag, hör och häpna mina vänner (ni som alltså inte går i sursik eller pg, för ni som gör det vet ju redan om detta) vi fick FRANSKA (pommes frites) MED KÖTTBULLAR! + senap, ketchup, gurksallad och lök. Ja ni läste alldeles rätt. Så länge jag har gått i skolan så har detta aldrig någonsin hänt. Men de har tydligen någon slags temavecka i skolan nu, så vi får lite annorlunda mat mot vad vi normalt brukar få. Inte mig emot! Imorgon ska det tydligen hållas någon slags kunskapstävling (?) i pg, så några personer från typ 7 andra gymnasier ska komma till pg och tävla. Pg hade tydligen vunnit ifjol så därtför hålls det ''hos oss''. Och vi i min drama grupp ska vara med och hjälpa till, får se hur det går, men det låter ändå roligt. Efter skolan kommer Jonna och jag att fara på gym, så om det kommer ett inlägg imorgon så kommer det troligtvis ganska sent, risken finns också att det inte kommer något allt men det borde ni ju vara vana med vid detta laget. Har inget mer att berätta för tillfället och har tyvärr ingen bild från idag så det får bli en gammal ipad bild istället. Ha det bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar