måndag 11 mars 2013

FREAKING OUT!

AKSJDKJSDKJAJSNAKJAKJSNMNASJNASAAAAAAA!!!! Nej jag är helt lugn, eller hur, nog märker ni väl det? Ja precis, om ca. 40 minuter ska jag iväg till Jonnas och därifrån ska vi vidare till Bennäs tågstation. Tar tufftuff-tåget till huvudstaden för att sedan spendera hela natten på flygstationen. Dessutom hinner de stänga incheckningen innan vi kommer dit så vi får stanna på andra sidan hela natten tills de öppnar det igen. Kul. 08.05 (är det menat) startar flyget till Fuerteventura. Kan FORTFARANDE inte fatta det. Men börjar bli sjukt nervös! Är så rädd att jag ska glömma något eller att min kappsäck kommer gå över viktgränsen, har en del lite tyngre grejer som måste med, så jag panikar (jag vet, vacker svenska!) lite (läs mycket) över det. Tycker jag skriver allting inom paranteser. Nej nu blir allting bara kaos här så jag ska sluta innan det blir alldeles för oläsbart! 
Som ni ser på bilderna på panikar jag inte alls!




Lämnar er med ett försök till ett leende

2 kommentarer:

  1. Lugn och fin det går nog bra! :) Ha en superbra resa och var försiktig!! Jag vill gärna ha hem min syster i en bit! ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack de ska ja ha, o ja ska fösöka! ;) kram! :)

      Radera