tisdag 5 mars 2013

Dagen före dagen före dagen före dagen före dagen före dagen före den där dagen!




Yesbox, idag är det 6 dagar kvar! Det närmar sig med stormsteg. ÅÅÅH, vad jag längtar <3 Nåja, back to reality. Idag har det som vanligt varit en småjobbig skoldag, plusset var iallafall att jag fick börja 9, skönt! Den enda planen jag hittills har för ikväll är att gå ut och gå med Jonna. Och läxor förstås. Jag skulle också behöva börja skriva en packningslista, kommer ha många stora debatter med mig själv när jag ska försöka komma underfund med vad jag ska ha med mig. Har extremt svårt för att bestämma mig vad jag ska välja om jag bara får välja en eller två grejer av en viss grej (det där lät lite konstigt, hoppas ni förstår vad jag menar), av vad som helst faktiskt. Kläder, skor och sånt men även när det kommer till mat, glass, vardagliga saker och alla andra möjliga saker. Får typ värsta beslutsångesten xD Mina vänner brukar bli ganska irriterade på mig när jag aldrig kan bestämma mig, haha. Har inget mer att säga nu, vilket intressant liv jag har alltså! Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar