söndag 3 mars 2013

Den sista dagen...

Vill bara ligga ner och gråta. Idag är det den sista sportlovsdagen, idag är den allra sista lediga dagen, imorgon måste jag tillbaka till skolan. O.R.K.A.R.I.N.T.E!

Ja, ungefär så känns det -.-

Men nej, det är lugnt! Jag behöver bara orka mig igenom en vecka i skolan så slipper jag till värmen. Kanske jag klarar mig iallfall. Hej förresten. Hoppas ni har det bra, själv mår jag prima! Hade en väldigt rolig kväll med tjejerna igår kväll/natt (Ida, Becca, Jonna och Ellinor). Kvällen bestod av mycket skratt och bra musik. Ikväll står jobb på schemat, men före det så ska fammo och Kim komma hit på ''middag''. Ska bli kul, har inte sett nån av dem på länge. Ska försöka övertala Kim om att han ska köra mig till jobbet sen när han ska hem, haha, min slav ;) Vet ni vad förresten, ett mirakel har inträffat! Jag har inga läxor tills imorgon, kan ni förstå! HALLELUJA typ! Jag menar, hallå, sånt händer ju nästan aldrig OCH jag har ingen finska lektion imorgon. Nu känns det lite bättre igen, haha :D Har inget mer att tillägga så jag sätter in lite musik istället. Ha det bra! :)

One Direction - One way or another
(Ja, jag vet att det kommer/har kommit/kommer att komma mycket One Direction musik hit på bloggen, men ''alla'' har ett favorit band och 1D är mitt, säger inte detta för att vara elak eller så, hoppas ni förstår vad jag menar) 

Macklemore & Ryan Lewis ft. Wanz - Thrift shop

Tiesto - Maximal crazy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar