lördag 2 mars 2013

Blogaward

Har fått en blogaward av Sara som jag nu tänkte svara på


1. Vad är den bästa saken du äger/har köpt (resa räknas inte, det måste vara en sak!) ?
Svar: har svårt att bestämma mig så jag tänker svara flera saker. Det bästa jag äger är nog min ipad, mina bruna mocka Jeffrey Campbell liknande skor (Tack igen Sara! ;) ) och min underbara rosa (äkta) onepiece, (och mitt one direction take me home album yearbook edition kit, hehe) Det bästa jag har köpt är nog min dator och min bruna fina pieces väska :) haha, det blev en hel del. 

2. Vad var ditt blivande drömyrke när du var liten?
Svar: haha ja, när jag var liten ville jag bli frisör eller kassörska, mycket kan ändras med åren för det vill jag verkligen inte bli längre x)

3. Om du bara hade en dag kvar hemma innan du skulle bli ivägskickad utan att veta slutdestination  och aldrig få återvända hem VAD skulle du göra då?
Svar: GRÅTA! Ja, det skulle jag verkligen göra, men förutom det så skulle jag spendera hela dagen med alla de människor som betyder mycket för mig, familjen och vännerna alltså.

4. Drömresmål?
Svar: tror att det flesta redan vet svaret på denna fråga ;) London, New York, egentligen vart som helst i Storbritanninen, Irland och Usa, skulle även vilja åka till Grekland, Turkiet, Thailand och ställen som har lämnat kvar ''märken'' efter olika stora historiska händelser :)

5. Vad är det godaste du ätit under den senaste veckan? 
Svar: Var till Saigon i Jakobstad igår, friterad kyckling med sötsur sås och franska, namnamnam...gillar verkligen asiatisk mat!

Nu är det ju meningen att man ska skicka vidare detta till olika bloggare. Men jag gissar att de flesta av er redan har fått minst 2 blogawards. Så nu tänker jag vara en elak människa för jag tänker inte skicka vidare någon blog award, vet dessutom inte vem jag skulle skicka åt heller. Förlåt mig!

För att det inte ska bli ett så tråkigt inlägg så lägger jag in en instagram bild från början av sportlovet :)


2 kommentarer:

  1. Men VA ha du också villa bli frisör, hur/när ha ja lyckats missa de? :O De ville ju jag också bli!! :D Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaa, de ville ja no en tid, kraam! ;)

      Radera