torsdag 21 mars 2013

Den förlorade är hemma

Tog en bloggpaus under resan, som ni ''säkert'' märkte, men nu är jag tillbaka. Resan var underbar, ångrar den inte för en enda sekund. Varmt och härligt! Jag kommer inte att berätta så värst mycket om resan nu utan jag tänker ta några skilda inlägg för det, var jag berättar om hela resan och visar bilderna. Men ja, jag tar inte allt på en gång, för det blir alldeles för långt, så det kommer att komma del 1, del 2 osv. hoppas ingen av er har något emot det :) Idag var första dagen tillbaka i skolan. Konstigt, kändes som om man aldrig ens varit borta därifrån. Har fortfarande en massa läxor ogjorda, ytterst trevligt! Åh underbara känsla, det är fredag imorgon! Helgen kommer bestå av mycket skoj, ska träffa tjejerna på lördag så. Visst känns det skönt att vara hemma, men just nu saknar jag nog värmen, 23-26 grader i skuggan och 36-40 grader i solen. Jag fryser. Jag sitter i mitt rum, med en filt runt mig och jag fryser. Batteriet är på men jag fryser ändå. Usch och fy och blä för köld alltså!  Tycker inte alls om när det är kallt. Nu ska jag sitta här och frysa i min ensamhet! Haha skojar bara, jag har ju mina hundra skolböcker så ensam är jag inte. 
Bjuder på lite webcam bilder--->

 Nu tar vi Melodifestivalen 2013 tema!
Mina 2 favoriter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar