onsdag 6 mars 2013

Här var det egentligen ska finnas en rubrik

Blev ett sent inlägg idag. Kom för en stund sen hem från zumban. Lika bra som vanligt var det. Känner mig riktigt duktig och aktiv, har tränat 3 dagar i streck nu, haha ;) Gaah, det står helt stilla i hjärnan just nu. VAD I HELA FRIDEN SKA JAG SKRIVA OM??!!?? Får väl gå på med det gamla vanliga antar jag. Skolan var allmänt jobbig med full dag idag. Fast imorgon blir det lite bättre, har en håltimme och så ska vi till tenniscentret i stan på gymppan/jumppan/gymnastiken, vet inte vad som låter bäst. Glad idag är Moa Sundqvist, eller hur! Ni får ursäkta mig, jag är väl bara trött antar jag. Eftersom att detta inlägg inte egentligen blir till något alls så tänker jag nu avsluta med en bild från helgen och en låt, ha det så bra! :)


2 kommentarer:

  1. Bra jobbat Moa! Ja e mycket stolt över dej!! :D Keep up the good work!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack! Ja de ska ja göra! :)

      Radera