torsdag 7 mars 2013

Imorron e de freeeda...

Ja och tack och lov för det! Men ändå, geeez vad denna vecka har gått snabbt. Jag menar hallå, vi far om 4 dagar! Har inte fattat det ännu, och lär troligtvis inte göra det heller förrän vi sitter på planet. Vad har jag gjort för ''intressant'' idag då? Tja, skolan som vanligt. Jonna var hit en stund, hon skulle låna en av våra kappsäckar. Och för tillfället håller jag på att flytta över en massa mappar till hårddisken, jobbigt! Kommer ta länge, har inte gjort det på evigheter. Ska så småningom även börja med tyska läxan. Schemat för imorgon är först skolan sen till storstaden Jakobstad direkt efter det och på kvällen ska jag träffa tjejerna, roligt, roligt. På lördag ska jag väl packa och hålla på hela dagen gissar jag och sen ska jag jobba nattskift. Fick en smärre panik-attack idag när jag märkte hur många lektioner jag kommer att missa. Har ju 5 ämnen denna period och vi har 4 lektioner i varje ämne per vecka. Och jag ska alltså vara borta i 7 dagar. Kommer ju verkligen att fatta NADA! Men vi tar det på den där talangen som inte finns men som egentligen skulle borda finnas ;) Nu tog min fantasi slut så jag slänger in några sommar/höst bilder, bara för att jag saknar sommaren så sjukt mycket!




Payback is a bitch Becca! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar