tisdag 26 mars 2013

Zero motivation!

Suck och stön! Har det andra delförhöret/provet i hälsa imorgon. Vi valde att ha 3 kortare prov istället för ett superlångt och jobbigt prov på provveckan. Eftersom jag var borta när de andra hade det första provet så hade jag mitt första igår och nu har jag det andra imorgon + att jag ännu har en inlämningsuppgift i hälsa som ska in imorgon. Jobbigt läge! Det är så himla mycket att ta in och allt låter så lika så man bara blandar ihop allting. Nåja you can do this, bara en dag kvar sen är det påsklov. Åååååh ljuuuva tanke! Nu ska jag strax återgå till provläsningen, har zero motivation men när har man egentligen någon motivation till provläsning överhuvudtaget? Aldrig. Japp det är det rätta svaret på den frågan. 


Avslutar med en helt awesome låt och en bild från igår :)

(p.s. här får ni se min nya tröja som jag köpte från Fuerteventura, en knallrosa Vans t-shirt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar