lördag 9 mars 2013

Nitar, kläder och jag

Bara jag som tycker att det extremt skönt med lördag? Tror inte det. Var till Becca's med tjejerna igårkväll. Om jag ska sammanfatta det så låter det väl ungefär såhär: drömtårta, chips, kortspel, skratt, inte göra någonting. Bra kväll alltså ;) idag har jag försökt komma lite längre fram i planeringen över vad jag ska ha med mig. Det börjar faktiskt bli till något nu, haha. Och med rubriken menar jag att jag har gjort om två klädesplagg, med nitar alltså. Lade inte dit så jättemånga men det tog ändå en bra stund och enligt mig själv så blev det riktigt snyggt. Så jag är nöjd! Ikväll står jobb på schemat och innan det ska jag försöka fixa mera packning/planering, äta hemlagad pizza och flytta över olika mappar från datorn till hårddisken. Avslutar med en bild av resultatet på kläderna :)

2 kommentarer:

  1. Snyggt! :) Visste inte att du hade såna dolda talanger!! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) haha, de e myki du int vet om mig! ;)

      Radera