tisdag 2 april 2013

The Host

Öm. Hej? Nejnejnej. Hallå! Nej. Tjeenare bloggeen. Oh geez. Vi kör med hej, det låter nog bäst! Förlåååååt... Vilken urusel bloggare jag är alltså, inget inlägg under påsklovet, inget inlägg om resan. Håller ju inget som jag lovar. Har haft så mycket att göra och har varit så trött så jag har inte orkat ta itu med det. Vad har jag för nytt att komma med då, jo, pappa är smått beroende av find it/find it, hur ni nu vill ha det, jag har blivit ägare till en ny vespa/vespo :) Äntligen slipper jag det gamla orangea skräpet som vägrade starta. Pappa hittade den just på findit (så tänker jag skriva det) den fanns i Nykarleby och den var billig så why not? Den gamla skulle ändå totalt ge upp snart och Julia skulle ju ändå behöva ha en ny tills hon ska börja köra om några år så lika bra att köpa en när man hittar en billigt, right!?! Jag är iallafall nöjd. Konstigt att det är tisdag idag, fast jag klagar då inte över det! Var till staden på ett biobesök mit meine Freundin Jonna igår, vi kollade The Host, riktigt bra nog, men ska jag vara helt ärlig så är ju nog boken bättre men jag gillade ändå filmen väldigt mycket. Vissa småsaker störde jag ju mig på, men sånt får man väl räkna med när man först läst en bok och sen kollar man filmen. Det går ju inte att få varje liten detalj som man själv har tänkt eftersom att alla i princip har haft olika tankar och fantasier när man har läst böckerna. Vet inte riktigt om ni förstod det där, tycker det blev väldigt konstigt, men hur som helst så tipsar jag er till att se filmen! :) nåjaa nu ska jag sluta prata!

Slänger in en Instagram bild från igår 
(Där i bakgrunden ser ni ju förresten en liten smygtitt på mina nya hyllor och bokstavsskyltar/-tavlor, blablabla nu ska jag vara tyst och låta musiken prata istället punkt.)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar