måndag 24 februari 2014

Good Morning

Sportlovets första dag kan man väl kalla denna måndag. Gårdagen bestod av ett besök till Ellinors i Purmoskogarna. Vi (Jag, Jonna, Ida och Ellinor) hade jätteroligt, åt gott och pratade och skrattade i flera timmar. Det måste vi göra om snart!
Idag har jag inte så stora planer, det enda jag vet är att jag ska städa. Roligt. Nej nu ska jag sluta sitta här, så nu tänker jag spela wii med Julia. Ha det bra så hörd vi sen!

(Och än en gång får ni nöja er med weheartit bilder) Det här är inspiration på hög nivå! Jag MÅSTE  börja stretcha igen, jag skulle så himla mycket vilja kunna göra allt det där. Och poledancing är något som jag bara måste prova någon gång. Det ser så himla roligt, häftigt men framför allt tungt ut!


Mitt och Saras all time favorite boy band när vi var små, eller va Sara ;)

1 kommentar: