måndag 10 februari 2014

HAPPY DAY!

Titta!!!


Woohooo! Min ipad är vaken igen! När jag kom till skolan imorse gick jag och talade med en lärare och han fixade den. Tack o lov, skulle inte ha klarat mig en hel dag till utan min käraste ägodel! Värst vad jag har blivit fäst vid den, mitt lilla barn, hah. Så vad har jag gjort idag, jo jag har äntligen kunnat återuppta min läsning. Skoldagen var helt okej, den var inte alltför lång, hade finska, matte, hälsa, håltimme och det blev ingen dans idag så hade musik istället.
Vi är bara 8 pinnar i min musikgrupp och idag blev jag utan instrument, hade nog från början tänkt mig att jag skulle sjunga låten, men jag hade inte riktigt räknat med att jag skulle göra det själv. Nåja, ingen höll för öronen så okej måste det väl ändå ha gått haha.
Nu väntar Selma på att jag ska komma ut med henne och sen ska jag städa, och skriva en engelska uppgift, och förstås fortsätta sitta med näsa framför ipadden, trevlig måndagkväll folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar