söndag 9 februari 2014

Spring, is that you?

God dag mina vänner! Min ipad har fortfarande inte vaknat till liv och jag börjar verkligen känna av stressen av det just nu. Provveckan börjar ju nämligen på tisdag (jag har mitt första prov på onsdag) och nästan hälften av vad jag ska läsa på till proven finns, just det, I MIN IPAD!!! Så vad i hela friden ska jag ta mig till? Jag ska iaf börja med att föra min ipad till en lärare imorgon i skolan, och försöka fråga honom vad jag ska börja göra.

Nåja, nog om det nu. Igår var jag ut på en länk, sen senare på kvällen skypade vi med ålänningarna och efter det kollade jag, pappa och Julia på Fast and Furious 4 och åt popcorn.
Idag har jag kollat lite TBBT och nu ska jag snart ut på en länk, hör och häpna det är plusgrader där ute. Skulle förresten behöva ett par nya inomhusträningsskor. Skulle såå himla mycket vilja ha ett par nike, but that ain't gonna happen! Iaf inte inom de närmaste månaderna, de är ganska väldigt dyra om ni frågar mig. Så jag måste försöka hitta ett par billigare, men jag kan ju fortfarande sitta och dregla över dem.

 









Blogger ville inte lyda mig så det får se ut såhär, förlåt mig, ville ha dem bredvid varandra, men nej det funkade inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar