lördag 8 februari 2014

Min fruktdator har gett upp

Vad ska man ta sig till när fruktdatorn (a.k.a. ipadden)  plötsligt fuckar upp sig och slutar fungera?
Svar: Man är totally screwed!

Vaknade imorse till en ipad med svart skärm, det spelade ingen roll vad jag gjorde, den vägrade komma till liv. Den är fortfarande död. Detta är sååå inte bra! Jag använder ju min ipad i princip nästan hela tiden. Och jag har ju min bok där, oh gosh, nu kan jag ju inte läsa något! Jag hoppas verkligen att den vaknar till liv igen snart, har ju viktiga uppgifter och dokument där som jag behöver använda. Så ja, nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. 

Igår var jag på bio med mina vänner (sällan, jag vet), vi såg filmen Delivery man, riktigt bra och rolig om ni frågar mig. Gjorde inte så mycket annat spännande igår, förutom att jag läste Allegiant, den tredje och sista boken i Divergent trilogin. Och nu mina vänner ska jag hämta en kaffekopp och kolla på ett serieavsnitt och så ska jag sörja över min döda fruktdator som förhoppningsvis kommer att vakna snart. Detta fick bli ett bildlöst inlägg, känner mig alldeles för vacker för att kunna visas upp offentligt på en bild just nu, så för att ni inte ska bli avundsjuka av min beauty så tänker jag skona er, om ni förstår vad jag menar. Har inte heller något annat att visa upp så ja, vi hörs senare. Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar