lördag 22 februari 2014

We are going back to paradise!

Det är en liten sak som jag inte har berättat för er ännu --->


Oh yes, we are going back! Om 22 dagar och 16 h startar flyget från Helsingfors flygplats till Fuerteventura, och jag och Jonna (+ hennes familj) kommer att sitta på det planet! Efter många om och men blev klappat och klart för typ en vecka sedan, men jag har inte berättat om det förrän nu. Det känns helt sjukt, jag har ännu inte fattat det. Vi åker till samma ställe och bor på samma ställe, vilket jag inte har något alls emot för jag älskade hela stället. Så det blir Fuerteventura part 2. Jag ser fram emot allt! Sommar, sol, stranden, havet, värmen, maten och spanjorerna förstås, haha ;) 

Provar sommarkläder som en galning och längtar tills jag ska få använda dem på riktigt igen. Och simma i havet, guuud vad det ska bli skönt att få simma i havet igen (minus fiskarna som tyckte om att komma väldigt nära stranden). Har nog inget mer att säga än, it's gonna be freakin awesome!
Nu ska jag ut på länk med Selma i det fina sportlovsvädret, ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar