torsdag 13 februari 2014

Det börjar räcka nu!

Börjar bli extremt irriterad på det här nu, kan jag ens kalla det för en förkylning? Jag antar att det är det, vaknade imorse med feber, igen, men denna gång visade febertermometern hela 38,7! Och det räckte inte med det, mådde fruktansvärt dåligt, huvudet var på väg att sprängas, och hela natten låg jag och skakade som om jag skulle ha suttit ute i -20 grader, utan kläder. Så det blev ingen penkkis för mig. Blev väldigt arg och besviken över detta, men jag visste ändå att jag aldrig skulle klara av en skoldag i det skickat som jag var/är. Mår snäppet bättre nu, fast nu tar halsen kål på mig istället, och svag feber har jag ännu. Får se hur det blir imorgon med skolan, jag skulle ju skriva hälsaprov, men ja vi får se hur det blir med det.

Har inget annat intressant att berätta åt er idag, för ja, det händer ju inte så mycket när man ligger och stirrar i väggen. Men för att det inte ska bli en alltför tråkigt och bildlöst inlägg så surfade jag runt på weheartit. Drömmer mig bort till sommaren, är less på vinter och slask!



Lyssnar på en massa akustiska låtar nu när jag är sjuk (annars också förstås) och den här har fastnat, såå mycket bättre än orginalet <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar