lördag 15 februari 2014

På bättringsvägen

Nån som fick hem tidningen Eos igår? (Troligtvis inte så många). Men hur som helst, jag berättade ju här för några veckor sedan att jag skulle fota Julia och Blenda för Eos. Och i torsdags fick vi hem 4 exemplar av vändagsnumret. Här ser ni en liten sneap peak på bilderna och tidningen.


Hade själv tänkt lägga in bilderna på bloggen nu men kom ju på att detta är ju min nya dator och jag har fortfarande inte fått allt mitt gamla material tillbaka. Så nej, det gick inte, men jag lovar att de kommer, någon gång. En liten grej som jag vill påpeka om storyn i artikeln är att de har skrivit att Julia är 12 år, vilket hon inte är, hon är 13 år (en arg trettonåring när hon läste artikeln i torsdags, haha).

Jag börjar ÄNTLIGEN bli frisk, är mest så där vanligt förkyld nu.Har ingen feber heller längre, temperaturen är tillbaka på 35,2, precis så som det ska vara då. Tänker inte säga något mera om alla hjärtans dag förutom att min spenderades hemma i soffan framför tv'n, först hockey (Finland vann, woo!!!) och sen F&F 5. Hoppas ni hade en trevlig alla hjärtansdag.
Nu ska jag gå ner och äta och sen ska jag öva lite på finska prov. Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar