söndag 2 mars 2014

Allt har sin tid

Well hello there. Det blev visst lite tyst här, ehehe, ojsan. Jag hade inte riktigt planerat det, det bara hände liksom. Vad  har jag sysslat med under sportlovet då (som förövrigt är slut nu och, hur gick det till?), jag har umgåtts mycket med mina fina vänner a.k.a. åkt omkring i Jims bil, tränat, jag har varit till Purmo hela 2 gånger, kollat serier och åkt ännu mera omkring i Jims bil. Allt som allt har det varit ett bra och skönt sportlov. Dessvärre blir det ju mindre roligt att återgå till studielivet imorgon, känner mig inte riktigt redo för det ännu. Men kan ju trösta mig med att jag bara behöver gå 7 dagar i skolan och sen åker vi tvåor ner till Åbo på studiebesök. Sen ytterligare en skoldag och efter det får jag ligga på stranden i en vecka, aah, can't wait!


Slutet på detta inlägg vill jag tillägna min fina mommo som somnade in i onsdags.

Älskade mommo, tack för tiden jag fick tillsammans med dig! Trots att din alzheimers tog över redan för många år sedan så minns jag att du alltid var glad. Du var och är fortfarande min fina, lilla, underbara mommo! Jag hoppas du har det bra nu där uppe. Hälsa åt moffa är du snäll!

Jag saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar