lördag 30 november 2013

God Lilla Jul!

Julen närmar sig med stormsteg, imorgon är det ju redan 1 december! Började dagen med ett besök hos optikern, fick äntligen fixat månadslinser åt mig. Kommer spara så mycket pengar på det i längden. Jag har ju hittills haft engångslinser (alltså ett linspar per dag) och för 30 har jag betalat hela 76€!!! Och på den senaste tiden har det blivit att jag köpt nya linslådor (30 st.) nästan en gång per månad, och ja, billigt märker ni ju att det inte är. Men nu kommer jag att betala ca. 80€ för 3 månader, (med månadslinser så använder man ett linspar i 30 dagar, alltså en månad, och om jag köper 3 linspar så håller de i 3 månader). Så där spara jag nog in en hel del pengar. Nåja, sen har vi ätit julmat här hemma och delat ut några få julklappar, eller ja, pappa bestämde sig för att betala några saker åt mig som jag skulle ha från citymarket, tackar! Här är det:

En chokladkalender är ju bara ett måste!!!

Pappa och jag delar på den här, alla 6 fast and furious filmerna, love!

Puder och mitt allra första läppstift

Trodde jag skulle se ut som ett freak, men blev faktiskt nöjd med resultatet

Så himla ovant att se mig själv med så röda läppar, blev till först nästan rädd för mig själv (precis som alla andra i familjen blev när de såg mig, tror jag gav dem en hjärtattack, iaf såg deras ansiktsuttryck ut så)

Ha en fortsatt trevlig lilla jul, nu ska jag kolla fast and furious!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar