söndag 24 november 2013

Catching fire

Åååh vad jag älskar Hunger Games (trilogin)! Så förbannat bra, efter 1½ års väntan fick jag i fredags äntligen se den andra filmen Catching fire. Ofta brukar ma ju bli besviken på filmer som är baserade på böcker och speciellt den andra filmen. Men jag blev otroligt glad och lättad. Filmen var iofs 2½ timmar lång men det behövdes. För på den tiden fick de med i princip alla händelser som behövde vara med. Och det var bara några sm¨detaljer som de hade ändrat på. Så jag är verkligen nöjd med resultatet, och om du inte har sett den (även fast du inte läst böckerna) så rekommenderar jag den starkt!




Lördagskvällen spenderades med tjejerna här hos mig. Och idag har jag spenderat dagen framför datorn. Och hör ni förresten, det är bara en månad kvar till jul nu, jisses vad tiden går fort. Och jag har konstigt nog börjat längta till jul, och jag känner mig inte ens lika deprimerad som jag brukar göra över att snön har kommit. Vad händer med mig?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar