onsdag 20 november 2013

2 days to go

Så har halva veckan gått, skönt. Försov mig i morse, så det slutade med att jag fixade mig på typ 20 min, egentligen "bra" med tid, men det kändes inte så. Det resulterade i att jag missade mitt morgonkaffe. Inte precis den bästa starten på dagen, och mycket riktigt, runt 11-12 slog huvudvärken in och burana hjälpte inte. Rolig skoldag med andra ord! Meen, jag hade bara 3 lektioner så nog gick det väl helt bra, förutom när jag satt på näst sista lektionen och insåg att den inte var den sista, att jag ännu hade finska kvar, då blev jag nog smått deprimerad. Men nu är jag på mycket bättre humör, men varför är en hemlis, det får ni veta senare om några dagar ;) Inte kanske så stort och intressant för er, men för mig är det det. Nej nu måste jag fixa klart läxorna. 2 skoldagar kvar, sen helg som kommer bestå av bio-besök och "tjejkväll". Can't wait! Ha en trevlig kväll! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar