fredag 29 november 2013

Bambi på hal is

Jag har alltså varit som Bambi på hal is de här senaste dagarna. Glashalt på vägen till busshållplatsen! Har garanterat sett ut som en otroligt vacker och smidig skapelse när jag försökt gå, jajjamen, och mina fina ninja moves har kommit fram ett par gånger också. Smidig som en katt, javisst!
Den här veckans skoldagar har varit så otroligt långa, lektionerna har liksom aldrig tagit slut. Helgen kom inte en sekund för sent. Idag/ikväll är jag så trött så det får blir en hemmakväll framför tv'n med något gott att äta, det kommer ju idol ikväll och sista gången innan final (om inte kevin åker ut  ikväll, så vet jag verkligen inte vad jag ska ta mig till!)
Det här får räcka för idag, ha en bra kväll alla! :)

Dagens outfit (bilderna ser lite konstiga ut men de var de enda jag hade)

(instagram)

Och nu avslutar jag detta inlägg med 2 låtar som går på repeat i mitt huvud hela tiden


En av låtarna från One Directions nya album som för övrigt också heter Midnight Memories, jag råder er till att kolla in det, riktigt bra! Lite rockigare och vuxnare, enligt mig, än de 2 tidigare albumen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar