måndag 25 november 2013

Välkommen in i teknikvärlden Moa!

Nu mina vänner har jag också gjort det! Nu har jag tagit steget från en telefon med knappar till en telefon med touchscreen! Och dessutom från Nokia till en Sony. Stora grejer händer här alltså. Haha, nejmen. Jag fick en tidig julklapp på posten idag. Närmare bestämt en Sony Xperia Go, (fun fact: den är damm- och vattentålig) Hittills är jag jättenöjd med den. Snygg är den ju också, så än så länge har jag inget att klaga på.

(instagram bild) Love <3 Tack tomten, aka mamma & pappa!!!

Bildkvaliteten e ju riktigt bra till och med! (Vill bara påpeka att dessa 3 bilder är oredigerade)

Den här dagen har varit så otrooooligt lång, skoldagen tog aldrig slut. Nu har jag lite läxor kvar att fixa och sen ska jag sova. Har tyvärr inget mer åt er idag, så ni får nöja er med det här, godnatt!
p.s. det här var hemligheten jag pratade om för några dagar sedan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar