fredag 8 november 2013

It's that wonderful time of the week

Friday it is ;) Hade inget prov idag. vilket var otroligt skönt, det innebar också att jag fick börja kl. 11.10. Och det är ju inte så dumt. Dessutom är mamma ledig på fredagar så jag behövde inte starta moppen. Har för övrigt kollar färdigt alla 3 säsonger av got (game of thrones) och nu måste jag vänta ända till mars innan nästa säsong kommer ut, fruktansvärt, hur ska jag kunna fortsätta med mitt liv? Nåja, ikväll kommer jag iaf att spendera min tid med mina väninnor (och Jim, kvinnan i Jonnas liv). Vi ska åtminstone till Idas, och sen kanske till Jonnas, menmen vi får se vad som händer. Resten av helgen kommer spenderas med näsan i skolböckerna, 2 prov kvar ännu. Hejdå mina vänner, ha en skön fredag! :)


 (Mamma!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar