måndag 4 november 2013

Varför är det alltid så himla svårt att komma på en vettig bloggrubrik???

Nåja, nu ska jag försöka komma igång med bloggandet igen. Under tiden jag har varit borta från bloggen har jag hunnit med en del. Höstlov som bestod av besök till Åland och Stockholm, ålänningarna följde sen med oss hem och spenderade resten av höstlovsveckan hos oss. Helgen därpå körde vi norrut med husbilen aka partybussen 2.0 och besökte Haparanda, shopping och Ikea, kan det bli bättre, skulle inte tro det. Så har jag umgåtts med meine vänner och gått i skola förstås. Har även varit typ "förkyld" nu i över en vecka, tycker att det skulle börja räcka nu. I lördags stod förlovningskalas på schemat och pappa firade vi igår, nästa år blir de storkalas ska du se ;) Nu ska jag fixa filosofi och öva på/till matteprov (provveckan börjar på onsdag, DUNDUNDUUUUUN) Nu ska jag dela med mig av det senaste från instagramvärlden


Nutella hot chocolate <3

Mina nya skor


Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar