söndag 1 december 2013

1 December

Så var december här, HUR i hela friden kan jag redan ha gått nästan halva tvåan i gymnasiet?!?!?! Obegripligt.
Idag då, sov länge och åt malaxlimpa till morgonmål, inte så dålig start på dagen så att säga. Sen fick jag ett väldigt plötsligt besök av Jonna och Jim, vi drack kaffe, pratade och tittade på olika youtube-klipp, som vanligt så alltså. Sen kollade jag några The Big Bang Theory avsnitt, följt av lite träning. Så nu sitter jag här, nyduschad  och med kvällsmat och ska just sätta på ett till TBBT avsnitt. Har haft en riktigt skön dag, förutom en ganska stor detalj. Fick i morse veta att en sjukt bra skådespelare har dött. Paul Walker, stjärnan i Fast and Furious filmerna, dog inatt i en bilolycka (han var för övrigt passagerare). Det här är ju fruktansvärt, vet inte ens vad jag ska säga. Så jag tänker avsluta detta inlägg såhär

Rest In Peace Paul Walker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar