onsdag 13 november 2013

Pustar ut...

Hallå hallå, provveckan är över, thank god! Hade ju mitt sista prov i tisdags, modersmål. Det gick jätte bra hoppas jag, så hoppas att jag får ett bra resultat nu då. Ny period, schemat ser ut så här:

Helt ok. Så där från en sak till en annan. Vi hade just svenskt besök här hemma. Min kusin, Katarina, är hemma på (jobb)besök och hon kom hit en stund, jätteroligt att träffa henne igen och att få prata om allt möjligt, hoppas det inte tar lika länge till nästa gång :) Imorgon kommer det nog inte komma någon uppdatering, kommer vara borta heela dagen. Först skolan och sen direkt efter det så åker vi med buss till Vasa på teaterbesök. Vi ska se Fighting Star, men innan föreställningen börjar får vi gå på stan. Vi kommer hem typ klockan 11, en (stor) plusgrej är att lärarna lovat att inte ge oss några läxor till fredag. Men nu måste jag avsluta det här, har en hel del läxor kvar att göra. Alla älskar vi att studera. 

2 kommentarer:

  1. Tjohoo! Trevligt att träffas igår. Mysig (men allt för kort) pratstund. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det var jätte trevligt och mysigt, och jag håller med dig, nästa gång måste den minsann vara längre! :)

      Radera