söndag 10 november 2013

Julmust och vita byxor passar inte så värst bra ihop...

Så var det återigen söndag. Gårdagen bestod av ett besök till abc och sen vidare till Jonnas. Gårdagens outfit såg ut såhär:


Vid Jonnas gjorde vi (jag, Ida, Becca, Jonna och Jim, ifall någon missat vem "vi" var) inte så hemskt mycket, pratade, åt och halvsov. Men ja, mina kläder var rena och fina ända tills Jim bestämde sig för att skrämma livet ur mig så att jag spillde ut mitt halva julmustglas över mig själv och bordet, (fun fact: mina vita byxor hade JUST blivit tvättade, och, well, nu måste de tvättas igen) Thanks a lot Jim!

Idag kommer jag sitta och försöka lära mig finska resten av dagen, good luck with that! Det kommer alltså att bli en dag full med skojiga aktiviteter. Hmm....Lycka till alla ni andra pgare som också ska spendera dagen med provläsning!

Det här är min räddning för dagen

Hahaha, bara för att jag har finska prov imorgon
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar