lördag 9 november 2013

I am no longer blind

Gladchey96 här hejsan. Fick mina glasögon igår (Dom hade varit i Helsingfors i en och ½ vecka för att fixa styrkorna).



Så nu kan jag se ordentligt igen, whoa. Fick en smärre chock igår när jag provade dem. Jag kan se ansikten igen. Och otroligt skönt att inte behöva i linser ca. 15 h per dag längre, (fun fact: man ska egentligen bara ha i linser 8h per dag, woopsie). Idag har jag varit ensam hemma nästan hela dagen. Mamma och pappa har varit i på konsert i Vasa och Julia har varit på Isac Elliot konsert vid Powerpark. Nu ska jag sätta igång med att ställa mig, ser ut som något draget ur kattreven, så det kommer ju inte alls ta länge, nejdå. Ska ut och köra med Jim och fröknarna. Ha en trevlig lördagskväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar