tisdag 31 januari 2012

Trötter...

Ursäkta för den sena uppdateringen, men jag har inte haft tid. Igår hade jag volley, drama, finska och religion. Volley var riktigt kul, hela gruppen blev indelad i 2 stora lag (vi hade hela sportis för oss själva så vi hade väldigt mycket rum att spela på) Så vi spelade hela timmen. Allt gick bra, men så kommer smällen! Jag vet faktist inte hur det gick till men jag skulle lägga över en boll (fingerslag) men jag tror att den bara nuddade vid fingertopparna så att den började snurra och den faller FÖRSTÅS snett rakt ner i ansiktet på mig med en sån kraft att glasögonen flyger av mig -.-' pinsamt är bara förnamnet. Tack och lov så klarade de sig utan några skador, LINSER? JA TACK! Har faktist tänkt skaffa såna åt mig åtminstone till sommaren. Resten av dagen var helt ok. Fick se hur det gick i finska provet, jag fick 8 oujee... :D det är jag vääldigt nöjd med, jag menar det är finska prov vi talar om. Jag är ingen mästare på finska. Hemma gjorde jag inte så värst mycket. For till Jonnas direkt efter maten och stannade där resten av dagen, bokstavligt talat. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra så vi spelade lite Playstation 2, Crash Nitro Cars. Låt mig säga såhär, jag ÄGER på det och Jonna är en amatör! Vi spelade typ 6-7 gånger, Jonna vann en enda gång, haha ^^ Vi besökte även SALE vilket resulterade med glass. Klockan gick för fort som vanligt och den närmade sig 11 när vi var nere och åt lite. Hela historien slutar med att jag sov över där. Idag har jag varit extremt trött, hungrig och allmänt slö. Varför kan jag aldrig få vara sjuk så jag också kan få vara hemma ock sova? :( Har inga planer ännu för kvällen, kanske om jag orkar och har lust så kanske jag städar lite i rummet, men vi får se hur det blir med det. 


day 08 - a song that you know all the words to 


Adele - Someone like you


day 09 - a song that you can dance to 


Dirt Nasty ft. LMFAO - I can't dance
(haha, namnet är ju passande ^^ )


Fast inget slår ju ändå Party Rock Anthem! Fortfarande en av dom bästa låtarna ever. Här är det en familj som pyntat sitt hus lite annorlunda på halloween. Otroligt häftigt tycker jag! :D


LMFAO - Party Rock Anthem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar