måndag 23 januari 2012

Stolt matte!

Lördagens priser.

Selmas prishylla, som redan är full och hon är ännu inte 2 år gammal :)
Hon är en naturbegåvning :') <3

Hallå hallå, dagen har varit helt okej tycker inte så värst mycket om måndagar, de är så långt ifrån fredagar. Skoldagen började med tillval, först volleyboll och sen drama. Volley-timmen var riktigt rolig faktist vi spelade hela lektionen. Men i slutet så vet jag inte vad jag gjorde men jag måste ha stigit snett på något sätt för jag fick jätteont i foten. Tack o lov så gick det om efter en stund. Drama var roligt som vanligt. Vi funderade lite på vad vi ska göra på den stora vårteatern som niornas dramagrupper ska ha. Ser verkligen fram emot det, jag bara älskar att stå på scen och spela teater. Jag blir som en helt annan människa, jag vågar så mycket mer. Förr gjorde jag inte göra såna slags saker och speciellt inte på scen. Men i förra året på våren så var jag med i en koncert (Sing and dance Sursik) och det hjälpte mig väldigt mycket att våga stå på scen och dessutom sjunga inför x-antal människor. Jag är stolt och glad över att jag vågade göra det, för det var något av det roligaste jag gjort i hela mitt liv! Nåjaa...dagen fortsatte med finska (-.-') suck, och till sist religion. Hemma har jag inte gjort så mycket annat än att laddat ner musik och sätta in bilder på datorn. Har inte så mycket intressant att berätta idag, så det får räcka för denhär gången :)
Tänkte börja med en sånhär 30 days med olika låtar från och med nu.



day 01 - your favorite song : 


En av dem för tillfället iaf. (en förkortad verision)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar