torsdag 19 januari 2012

Min dag.


Min dag har varit helt okej. Hade samhällsprov idag, mindre kul. Det var ganska svårt men jag hoppas det gick någotsånär  bra iallafall :) Jag hade på mig mina nya skor i skolan idag, jag köpte dem på rea från Kokkola när jag var där i lördags tillsammans med mamma. Helt supersnygga är de. Iallafall så gjorde jag bort mig ganska så totalt. Jag var påväg till mitt skåp i C-avdelningen och när jag kommer till början av skåpen så stiger jag snett med den ena foten, så jag tappade balansen och snubblade frammåt. Men jag fick inte tillbaka balansen så jag hamnade att kasta ner väskan på golvet, halvt hoppa över den och ''springa'' för att jag sen ska hamna sittande på golvet och gapskratta åt mitt lilla framträdande. Pinsamt är bara förnamnet! Haha, jaa ibland är man lite klumpig. Dagen fortsatte med att jag råkade spilla etanol på Jonnas kemihäfte på kemitimmen. (Ojdå) Heeh...ja, hon blev så glad över det. Eller...? Hemma har nog allt gått bra. Hittills. Ska väl så småningom gå och sova. Imorgon blir en skön dag i skolan. Husis de två sista timmarna = namnam... :) 
Hejdå & Gonatt :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar